[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی مرکز رشد::
رویه پذیرش::
آرمان و مأموریت::
خدمات و حمایت ها::
درخواست پذیرش و پیگیری::
ورودی برای داوران::
اخبار و اطلاعیه ها::
نقشه سایت::
معرفی افراد::
اسامی واحد های فناور::
آیین نامه ها::
::
معرفی واحد های فناور

بهین سازان فرآیند امین


توسعه تجهیزات و مواد پیشرفته بانیان


مگا موج ایرانیان


مهندسی فرآیند گستر آرتیمان


بهسازان سیستم های انرژی پویا


آتی صنعتی پاد


تکین ، مقاوم سازی پیشرفته


مهبانگ فناوری های پارس



..
تماس با ما

تهران - میدان رسالت، خیابان فرجام، نرسیده به چهار راه خاور، خیابان شهید حسینعلی،(روبروی مدرسه خالق) پلاک 9،  کدپستی: 1681963113

تلفن : 77223399-77497788

فکس:77899955

پست الکترونیکی: incubator@iust.ac.ir

..
:: کارگاه آشنایی با قوانین کسب و کار در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ | 
کارگاه آشنایی با قوانین کسب و کار در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد
 
کارگاه آشنایی با قوانین کسب و کار ویژه اساتید ، دانشجویان و اشخاصی که برای اولین بار تصمیم به تاسیس شرکت دارند یا به تازگی اقدام به تاسیس آن کرده اند؛ روز دوشنبه 7 اسفندماه 96 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
در این کارگاه که توسط مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد، قرار است موضوعاتی از قبیل: "کلیات قوانین کار، مالیات بر درآمد، و ارزش افزوده و تامین اجتماعی"، "جرایم عدم رعایت قوانین کار، مالیاتی و تامین اجتماعی"، "کارهایی که قبل و بعد از ثبت شرکت باید انجام بدهیم"،"آشنایی با ضوابط استخدامی و ضرورت رعایت آن"،" مشمولین قانون تامین اجتماعی، مالیاتی و کار"،" آشنایی با نکات مهم در قراردادهای کار"و "چرایی و اصول شراکت" مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
مدرس این کارگاه، مسعود صدیق، مدرس کارآفرینی و قوانین کسب و کار کارآفرین برتر سال 1389 ، خواهد بود.
این کارگاه از ساعت 12:30 دقیقه روز دوشنبه 7 اسفندماه 96 در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد و علاقمندان برای ثبت می توانند با شماره تماس 09336872553 تماس حاصل نمایند.
 
 
دفعات مشاهده: 129 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: رییس نمایندگی ABPMP در روسیه، از دفتر نمایندگی ABPMP در ایران بازدید کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ | 
ریاست نمایندگی ABPMP در روسیه، از دفتر نمایندگی ABPMP در ایران بازدید کرد
رییس نمایندگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در روسیه، روز چهارشنبه 6 دی ماه 96، از دفتر این انجمن در ایران که در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران مستقر می باشد؛ بازدید کرد و در جلسه‌ای با رییس و نمایندگان این انجمن در ایران، فعالیت‌ها و برنامه‌های این دو نمایندگی مورد بحث قرار گرفت و تجارب افراد در هر حوزه به اشتراک گذاشته شد.
در این جلسه که با هدف آشنایی بیشتر دو نمایندگی و گسترش ارتباطات برگزار شد؛ تفاهم نامه ای در زمینه همکاری‌های این دو نمایندگی و حضور فعالان دو کشور در جلسات انتقال تجربه منعقد شد.
 هم‌چنین جهت انتقال تکنولوژی مربوط به حوزه خودکارسازی فرآینده، مقرر شد تکنولوژی comindware در آینده‌ای نزدیک از طریق نمایندگی ABPMP در روسیه به ایران منتقل شود و جهت گسترش به ریاست ایرانی انجمن واگذار گردد.
دفعات مشاهده: 442 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: برای اولین بار در کشور سمینار بین‌المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار خواهد شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۴ | 
برای اولین بار در کشور سمینار بین‌المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار خواهد شد
 
نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار در ایران، سمینار تخصصی BPM را هفتم دی ماه 96 در محل هتل بین‌المللی پارسیان استقلال برگزار خواهد کرد.
در این سمینار که هفتم دی ماه 96 و همزمان با با هفتمین نشست BPM DAY برگزار خواهد شد؛ مهندس جهانگرد(معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) به ارائه تجربه ملی با عنوان « طراحی و پیاده‌سازی درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خواهند پرداخت.
پروفسور علیرضا منتظمی ( استاد دانشگاه مک‌مستر کانادا)، دکتر مهرداد کرمانی (رییس نمایندگی انحصاری ABPMP در ایران)،  دکتر آنه روزینات (موسس شرکت فرایندکاوی در هلند)،  دکتر آناتولی بلایچوک (ریاست نمایندگی انحصاری ABPMP در روسیه)، دکتر مرضیه بخشنده (فوق دکترای فرآیند کاوی) و مهندس بهرام ناجدی - مترجم و مدرس کتاب BPM CBOK از دیگر سخنرانان این سمینار خواهند بود.
گفتنی است در این سمینار یک روزه، قرار است از گواهی‌نامه بین‌المللی CBPP که امکان شرکت در آزمون اخذ آن در کشور به همت نماینده ایرانی ABPMP فراهم شده است؛ رونمایی شود.
دفعات مشاهده: 537 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: صندوق حمایت از صنایع الکترونیک ایران از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران حمایت خواهد کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۷ | 
صندوق حمایت از صنایع الکترونیک ایران از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران حمایت خواهد کرد
 
عصر روز چهارشنبه 24 آبان ماه 96 رئیس اداره ارزیابی طرح های صحا از شرکت های حوزه‌ی صنایع الکترونیک مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران بازدید نمود.
در این جلسه که دکتر سید علی اصغر بهشتی شیرازی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران، نیز حضور داشتند؛ از واحد های فناور دانشگاه علم و صنعت ایران که در حوزه صنایع الکترونیک فعال هستند، بازدید به عمل آمد.
در پایان این جلسه مهندس جان احمدی، رییس اداره ارزیابی طرح های صحا(صندوق حمایت از صنایع الکترونیک ایران) از طرح ها و پروژه های حوزه الکترونیک مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران بازدید نمود.
دفعات مشاهده: 821 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: فیلم معرفی قابلیت های واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ساخته شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۷ | 
فیلم معرفی قابلیت های واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ساخته شد
 
 
فیلم معرفی قابلیت ها و ظرفیت های واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران تهیه و ساخته شد و به زودی از یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.
در راستای معرفی توانمندی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران مستندی 30 دقیقه ای از قابلیت ها و ظرفیت های واحدهای مذکور تهیه و ساخته شد و قرار است به زودی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردد.
گفتنی است در حال حاضر حدود 24 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران به فعالیت مشغول اند.
دفعات مشاهده: 828 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: چهارمین جلسه از نشست‌های هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار توسط شرکت بهفا برگزار خواهد شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۶/۲۵ | 
چهارمین جلسه از نشست‌های هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار توسط شرکت بهفا برگزار خواهد شد
شرکت بهفا به عنوان نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران و از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران، اقدام به برگزاری دوره هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار نموده است. این جلسات با محوریت تبادل تجارب در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار به صورت رایگان و جهت ترویج دانش عملیاتی BPM برگزار می‌شود.
چهارمین جلسه از نشست‌های مذکور از ساعت 15 الی 17روز سی ام شهریورماه 96 برگزار خواهد و محور جلسه مذکور موضوعاتی همچون "استقرار سیستم یکپارچه مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان غذا و دارو و همچنین" تحلیل و ممیزی فرآیندهای کسب و کار" خواهد بود.
شرکت در این جلسات رایگان و عموم علاقه‌مندان این حوزه می توانند به  وبسایت انجمن به نشانی http://www.behfaco.ir مراجعه نموه و اقدام به ثبت نام نمایند.
لازم به ذکر است محل برگزاری نشست فوق دانشکده مهندسی صنایع و پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران خواهد بود
مهرداد آقامحمدعلی کرمانی، مدیرعامل نماینده انجمن بین الماللی مدیریت فرآیند، درباره این جلسه گفت: چهارمین جلسه از نشست‌های هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار در دو بخش برگزار خواهد شد. بخش اول توسط دکتر عبدالرحمن حایری از دانشگاه علم و صنعت ایران عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران مطالبی با موضوع " تحلیل و ممیزی فرآیندهای کسب و کار" ارائه می‌شود و در بخش دوم نیز قرار است مهندس حسین میرزایی، نماینده سازمان غذا و دارو، تجارب خود با موضوع "استقرار سیستم یکپارچه مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان غذا و دارو و همچنین"را برای شرکت کنندگان تشریح نماید. در انتهای جلسه نیز زمانی به پرسش و پاسخ میان شرکت کنندگان اختصاص داده خواهد شد.
 
دفعات مشاهده: 1274 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: نرم افزار هوشمند سازی سرویس مدارس در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران طراحی و اجرایی شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۶/۴ | 
نرم افزار هوشمند سازی سرویس مدارس در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران طراحی و اجرایی شد
 
نرم افزار هوشمند سازی سرویس مدارس(اسکب)، توسط پژوهشگران یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران طراحی و اجرایی شد .
به گفته مجری طرح و مدیر عامل شرکت  مگا موج ایرانیان، این طرح بدون نیاز به سخت افزارهای خاص و تنها براساس گوشیهای هوشمند طراحی شده و دقت مکانیابی آن بالاتر از جی پی اس های مکانیابی است.
مهندس بهشتی، مجری طرح هوشمندسازی مدارس(اسکب) افزود: در این طرح خانواده ها با هزینه کمی می‌توانند از امنیت و آسایش فرزندان خود مطمئن ‌شوند و از جمله مزایای این طرح کاهش زمان انتظار دانش آموز و راننده، ارتباط لحظه ای والدین با راننده، مشاهده اطلاعات خودرو و راننده، اطلاع رسانی در مورد تغییر خودرو یا راننده، تسریع رسیدگی به تاخیرها، ثبت نظم یا بی نظمی راننده و دانش آموز و بسیاری مزایای دیگر خواهد بود. 
وی افزود: با توجه به استفاده از نظرات کارشناسی و توجه به دغدغه های مدیران و پیمانکاران در طراحی سرویس هوشمند مدارس، طرح اسکب مورد استقبال مدیران مدارس، پیمانکاران و مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفته است. طرح اسکب راه حلی جامع برای والدین، پیمانکار، راننده و مدرسه ارائه داده که موجب بهبود سرعت، دقت و اطمینان سرویس حمل و نقل دانش آموزان می‌شود و با استفاده از اطلاعات آماری جمع آوری شده، مدیران شهری می‌توانند برنامه ریزی دقیق تری برای خدمات شهری و کنترل ترافیک داشته باشند.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان و مجری طرح در پایان گفت: این سرویس از طریق مدارس در اختیار والدین، پیمانکار و رانندگان قرار خواهد گرفت و مدرسه با نرم افزار اختصاصی خود نظارت عالیه بر عملکرد سرویس خواهد داش.
گفتنی است که دانشگاه علم و صنعت ایران مطابق آیین نامه مصوب هیئت امنا از شرکتهای دانش بنیان متعلق به اساتید و فارغ التحصیلان خود حمایت نموده و به منظور نظارت بر آنها بخشی از سهام این شرکتها متعلق به دانشگاه خواهد بود.
 
دفعات مشاهده: 1536 بار   |   دفعات چاپ: 13 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: دومین جلسه از نشست‌های هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار توسط شرکت بهفا برگزار خواهد شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۴ | 

دومین جلسه از نشست‌های هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار توسط شرکت بهفا برگزار خواهد شد

شرکت بهفا به عنوان نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران و از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران، اقدام به برگزاری سلسله جلسات ماهانه هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار نموده است. این جلسات با محوریت تبادل تجارب در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار به صورت رایگان و جهت ترویج دانش عملیاتی BPM برگزار می‌شود.

اولین جلسه از نشست‌های مذکور در تاریخ 25 خردادماه 96 برگزار شد و دومین جلسه آن قرار است 22 تیرماه96  از ساعت 15 الی 17 در سالن کنفرانس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شود. شرکت در این جلسات رایگان و برای عموم علاقه‌مندان این حوزه منوط به ثبت نام در وبسایت انجمن به نشانی http://www.behfaco.ir/BPMmeetings_2nd/   آزاد خواهد بود.

مهرداد آقامحمدعلی کرمانی، مدیرعامل نماینده انجمن بین الماللی مدیریت فرآیند، درباره این جلسه گفت: دومین جلسه از نشست‌های هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار در دو بخش برگزار خواهد شد. بخش اول توسط دکتر محمدرضا رسولی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران مطالبی با موضوع "بازمهندسی فرآیندهای کسب‌وکار" ارائه می‌شود و در بخش دوم نیز قرار است لیلا نظری، نماینده شرکت هواپیمایی آتا، تجارب خود با موضوع "چالش‌ها و موانع اجرای پروژه‌های بازمهندسی فرآیندهای کسب‌وکار در سازمان" را برای شرکت کنندگان تشریح نماید. در انتهای جلسه نیز زمانی به پرسش و پاسخ میان شرکت کنندگان اختصاص داده خواهد شد.

دفعات مشاهده: 1792 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران دانشجویان کارآموز می پذیرند ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۱ | 

واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران دانشجویان کارآموز می پذیرند

واحد های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران از بین دانشجویان این دانشگاه کارآموز می پذیرد.

به گفته دکتر سید علی اصغر بهشتی شیرازی، مدیر مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه علم و صنعت ایران، واحدهای فناور مستقر در این مرکز می توانند نسبت به جذب کارآموز از بین دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران(حداکثر تا سقف دو نفر) اقدام نمایند.

دکتر بهشتی افزود: این کار به منظور ایجاد بستر برای آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار و کارآفرینی انجام خواهد شد و مرکز رشد نیز برای تقویت این هدف به ازای هر کارآموز جذب شده در شرکت ها و واحد های فناور معادل پنج میلیون ریال از بدهی های آنان را خواهد بخشید.

گفتنی است در حال حاضر بییش از 25 واحد فناور در این مرکز مشغول انجام فعالیت هستند.

دفعات مشاهده: 1701 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: آیین نامه‌ی هسته پژوهشی دانشجویی در شورای پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران به تصویب رسید ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱۳ | 

آیین نامه‌ی هسته پژوهشی دانشجویی در شورای پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران به تصویب رسید

در راستای ایجاد تمهیدات لازم برای رشد و هدایت دانشجویان در حوزه تخصصی و فراهم آوردن زمینه مشارکت دانشجویان جوان و خلاق در عرصه پژوهش و نیز به منظور گسترش فعالیت های گروهی، آیین نامه هسته های پژوهشی دانشجویی در شورای پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران به تصویب رسید.

ایجاد زمینه مناسب برای رشد و تجلی استعدادهای علمی دانشجویان و گسترش فرهنگ پژوهش و تهیه بستر مناسب برای انجام تحقیقات گروهی سازمان یافته و هدفدار که به تخصص های مختلف نیاز دارد، ترویج فرهنگ سازی و تقویت پژوهش و فناوری و انجام پژوهش های برنامه محور در جهت افزایش توان و اعتلای جایگاه علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و دستیابی روز افزون به یافته های علمی نوین و ارتقای سهم دانشگاه در گسترش مرزهای دانش با استفاده از توان پژوهشی دانشجویان، حمایت از طرح های علمی پژوهشی و فناوری و اختراعات دانشجویان در جهت حل معضلات کشور و تجاری سازی، زمینه سازی شناسایی و رشد نخبگان دوره های تحصیلات تکمیلی، بستر سازی برای ایجاد موسسات و شرکت های دانش بنیان توسط دانشجویان و جذب اعتبارات پژوهشی خارج از دانشگاه و ایجاد ارتباط منطقی بین اساتید و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی و نهادها به منظور همکاری در اجرای طرح های پژوهشی از جمله‌ی اهداف تصویب آیین نامه هسته پژوهشی دانشجویی می باشد.

بر اساس این آیین نامه، طرح پژوهشی باید دارای شرایطی به این شرح باشد: از اولویت های پژوهشی و مورد نیاز کشور در زمینه توسعه مرزهای دانش و فناوری ها و مرتبط با رشته تحصیلی استاد راهنمای هسته باشد و به تایید گروه برسد، هر هسته هم زمان فقط یک طرح می تواند ارایه دهد، سقف مدت زمان انجام طرح پژوهشی دانشجویی حداکثر دو سال می باشد و هر عضو هیات علمی هم زمان می تواند حداکثر دو هسته را راهنمایی نماید.

همچنین بر اساس آیین نامه هسته پژوهشی دانشجویی، شرایط پژوهشگران عضو هسته به شرح زیر است:

  1. تعداد پژوهشگران حداقل سه نفر و حداکثر شش نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران باشد(با احتساب دبیر)
  2. پذیرش عضویت در هسته با درخواست دانشجو و تایید استاد راهنمای هسته انجام می شود.
  3. دانشجویانی که در هسته فعالیت دارند، در صورت فارغ التحصیل شدن می توانند تا پایان طرح خود به همکاری خود با هسته ادامه دهند.
  4. پژوهشگران پسا دکترا نیز می توانند عضو هسته باشند.
  5. عضویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هسته با تایید استاد راهنمای ایشان امکان پذیر است.
  6. در صورت ضرورت دانشجویان سایر دانشگاهها می توانند به عنوان پژوهشگر وابسته به عضویت هسته درآیند. اعضای وابسته به میزان مشارکت در دستاوردهای معنوی طرح سهیم خواهند بود.

گفتنی است این آیین نامه با 8 ماده در تاریخ نهم خردادماه 96 در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران مورد تصویب قرار گرفت و از تاریخ تصویب لازم الاجرا می باشد.

متن کامل آیین نامه هسته پژوهشی دانشجویی

دفعات مشاهده: 1932 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
Persian site map - English site map - Created in 0.244 seconds with 1613 queries by yektaweb 3600